מה ההבדל בין מדרס רגיל למדרס אורטופדי?

 כולנו מודעים היטב לעובדה שהמטרה העיקרית של מדרסים היא למעשה לתת תמיכה נוספת לכף הרגל, מה שמסייע בתמיכה לעמוד השדרה ולגוף כולו.

עם זאת, האם עצרתם פעם לחשוב מה ההבדל בין מדרס רגיל ובין מדרס אורתופדי? והאם אתם יודעים באיזו אופציה כדאי להשקיע? כל הפרטים במאמר שלפניכם.

 

מדרסים גנריים לעומת מדרסים בהתאמה אישית

ההבדל העיקרי בין מדרסים אורטופדיים ובין מדרסים רגילים, זו העובדה שהמדרסים הרגילים הם למעשה גנריים.

משמעות הדברים היא שאם אתם, נניח, נועלים נעל במידה 38, הרי שתוכלו למצאו מדרסים רבים במידה זו ולבחור באחד מהם.

לעומת זאת, מדרסים אורתופדיים הם כאלה שמותאמים באופן אישי לאדם שעתיד לעשות בהם שימוש.

אין ספק שהאופציה הזאת תהיה כמעט תמיד הרבה יותר יעילה, במיוחד אם אתם סובלים מבעיה רצינית ואמתית.

לכן, במידה ואתם רוצים לקנות מדרסים, בהחלט כדאי יהיה לחשוב על הזמנת מדרס אורתופדי, כי כך תוכלו להיות בטוחים שאתם נותנים לגב שלכם את התמיכה שלה הוא כל כך זקוק.

 

מהם היתרונות של מדרסים אורתופדיים?

אם יש לכם עדיין דילמה בין האופציה הרגילה ובין האופציה האורתופדית, כדאי שתכירו את היתרונות של המדרסים האורתופדיים.

אומנם הם תמיד יהיו הרבה יותר יקרים, אך מעצם העובדה שהם מותאמים באופן אישי לכל אחת מכפות הרגליים שלכם, הם נותנים לכם את התמיכה הכי טובה שכל אחד מכם צריך.

אומנם זה נכון שגם המדרס הגנרי יכול לסייע, אך הוא יהיה כמעט תמיד הרבה פחות יעיל לעומת מדרס אורתופדי שנעשה בהתאמה אישית ולפי המידות הדרושות לכם.

 

האם מדובר על הוצאה כלכלית גדולה?

כפי שהוזכר לעיל, מדרסים אורתופדיים תמיד יהיו יקרים יותר לעומת מדרסים רגילים. עם זאת, חשוב להבין שהם לא רק מותאמים לכם אישית, אלא גם נעשים תוך שימוש בטכנולוגיה מאוד מתקדמת ובחומרים איכותיים ביותר. לכן אפשר להבין מדוע המחיר שלהם כמעט תמיד לא זול, אם כי זה גם לא אומר שאתם חייבים לקנות את המדרסים היקרים ביותר שיש. חשוב גם להבין שיש היום מדרסים שמיועדים לספורטאים לעומת מדרסים רפואיים, כך שזה עוד נתון שיכול להשפיע על השאלה כמה תשלמו בסופו של דבר.

 

איפה כדאי לקנות מדרסים?

בין אם אתם חושבים לקנות מדרסים אורתופדיים ובין אם נדמה לכם שתוכלו להסתפק באופציה הגנרית והזולה יותר, יש טעם לבדוק במי אתם בוחרים ואיפה אתם רוצים לבצע את הרכישה. יש היום הרבה מרכזים רפואיים מתקדמים ביותר שבהם אפשר להזמין מדרסים אך כמובן שיש מקומות שנחשבים לטובים יותר לעומת אחרים. לכן, אם אתם יכולים לעשות את הבירור המעמיק בתחום ולהבטיח בצורה כזאת שתצאו מרוצים יותר, זה מומלץ, כי מדרסים זה משהו שלא קונים בכל יום ולכן חבל להתפשר על פחות מהטוב ביותר.

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
משתתפים בקורס החייאה
רפואה
2 יתרונות בולטים בביצוע קורסי החייאה

קורסי ההחייאה מחזיקים בחשיבות רבה להצלת חיים בכלל ולעולם הרפואה הדחופה בפרט. מדובר בקורס שנותן כלים רבים לאנשים הפשוטים ואת הידע החשוב של כיצד יש לתפעל אירועים שבהם יש סכנת

שינה לא טובה
רפואה
איך בודקים האם סובלים מהפרעת שינה?

כל אדם רוצה להיות כמה שיותר בריא השאלה היא איך ניתן להשיג זאת באמצעים רגילים מבלי לקרוע את עצמכם. אם כן יש הרבה דברים המשפיעים עלינו כמו למשל כמה ירקות

תמונה של שיניים
רפואה
אילו דברים חשוב להכיר על בדיקת MRI

בדיקת MRI הפכה לאחר מאמצים רבים של משרד הבריאות לאחד מהכלים החשובים ביותר לאבחון רפואי בארץ. מדובר בבדיקה אשר אינה עושה שימוש בקרינה מייננת, אלא פשוט במגנטים רבי עוצמה. למרות

בובה הדגמה
רפואה
3 יתרונות בקורס עזרה ראשונה מתוקשב

אתם חושבים לעשות קורס עזרה ראשונה ולא לגמרי ברור לכם מה הדרך הנכונה לעשות קורס כזה? היה נדמה לכם, עד לא מזמן, שאתם חייבים לצאת מהבית ולהגיע למרכזים שונים כדי