השוואה בין מכשירים שונים להסרת שיער

כשזה מגיע להסרת בלייזר, קיימים לא מעט מכשירים לביצוע הסרת שיער בלייזר, אבל רגע לפני שמקרינים על העור שלכם עם המכשיר, כדאי מאוד שתדעו עם איזה סוג מכשיר עובדים, מה בדיוק המכשיר הזה עושה, והאם עלולים להיגרם לכם נזקים, אז לפני שאת מצטערים על זה שהסרתם את השיער ונכנסתם לתהליך של הסרת שיער בלייזר, כדאי מאוד לעבור על הדגשים הבאים.

גבר

 

הסרת בלייזר – שלא תצאו יותר מידי חלקים

נכון, אתם רוצים לצאת חלקים אם כבר ניגשתם לבצע הסרת שיער, ואין דבר כזה עבורכם "יותר מידי חלקים" כי כמה שיותר חלק יותר טוב, אבל שלא "תתחלקו על הפנים" הכנתי לכם כמה דברים שאתם חייבים לדעת על סוגי המכשירים שיצאו היום לשוק הסרת השערות.

בדיוק כמו בכל דבר טכנולוגי שממוצא, אותו הדבר גם בתחום הסרת בלייזר, מהרגע שיצא המחשב הראשון אנו עדים לכך שבכל יום אנו רואים כל מיני חידושים שונים, שיפורים והכל קורה במהירות הבזק, אותו הדבר גם במכשירי הסרת הלייזר בלייזר, מהרגע שיצא המכשיר הראשוני שהצליח, יצאו עוד לא מעט מכשירים שונים שכוללים בתוכים שיפורים רבים ומעל הכל, בכל מכשיר שיוצא שמים יותר דגש בשמירה על המטופל, למנוע ממנו עד כמה שאפשר חשיפה לחומרים מסרטנים שנפלטים בזמן הטיפול, והכי חשוב להפוך את הטיפול למהיר יותר.

אם בעבר טיפול הסרת שיער בלייזר(טיפול בודד) היה נמשך מספר שעות, היום קיימים מכשירים המבצעים בדיוק את אותה הפעולה במהירות גדולה יותר, ובנוסף גם מביאים לתוצאות הרבה יותר טובות ובפחות טיפולים.

מבין כל מכשירי הלייזר הקיימים, בחרנו להביא לכם את שלושת המכשירים המובילים הקיימים היום, באם מצאם מקום המספק לכם טיפול עם מכשיר אחר, כדאי מאוד שתבדקו את יעילותו ואת הסכנות הכרוכות בכך שישתמשו במכשיר זה על הגוף שלכם מספר רב של פעמים וטיפולים.

 

שם המכשיר יתרונות + יעילות טיפול
Soprano titanium נחשב לאחד המכשירים המובילים בעולם הסרת השיער בלייזר, עובד בטכנולוגיה מתקדמת SHR שבה החימום הוא הדרגתי וניתן לוויסות.
היעילות של המכשיר משלב בתוכה שלושה אורכי גל שונים שכל גל כזה מותאם לשכבת העור, כלומר שבכל טיפול שאתם מבצעים אתם מתקדמים יותר בהסרת השיער.
vectus מכשיר לייזר נפוץ במיוחד בהרבה מאוד מכוני הסרת שיער בלייזר, היתרון הבולט ביותר של המכשיר הוא שמכשיר הוקטוס כולל בתוכו גם ידית קירור מובנת, מה שמקל מאוד על הכאב בזמן הטיפול של הסרת השיער.
Candela אחד המכשירים המובילים ביותר, מיועד בעיקר לכאלו הרוצים לבצע הסרת שיער בעל מבנה דק במיוחד כמו שיער פלומה, מתאים לשימוש ברוב המקרים להסרת שיער באזור הפנים, כמו כן למכשיר זה ניתן לבצע חיבור בסיסי של ידית קטנה היכולה להיות בשימוש של הסרת שיער באזורים קטנים כמו הסרת שיער מאוזר האף.

 

 

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
למי תתאים השתלת שיער
אסתטיקה ויופי
למי תתאים השתלת שיער?

מספר הגולשים ששולחים למערכת שלנו תמונות עם קרקפת חשופה עולה מידי יום. שכן, העלינו לאחרונה מדריך לרשת שגרם לרבים להתעניין בנוגע להתאמה שלהם לביצוע השתלת שיער. לצערנו, לא נוכל להגיב

תרופות טבעיות ויעילות לאקנה
אסתטיקה ויופי
תרופות טבעיות ויעילות לאקנה

אקנה היא תופעה נפוצה המושפעת מגיל, תנודות הורמונליות, גנטיקה וגורמים סביבתיים, והיא עשויה לגרום לתסכול ולחוסר ביטחון. קיימים טיפולים רבים לאקנה, אבל אנשים רבים מעדיפים להשתמש בתרופות טבעיות, אשר שומרות

מסכות לשיער
אסתטיקה ויופי
לתקן את הנזק – 8 שיטות לשיקום השיער

שיער פגום יכול להיות מקור עצום לתסכול, מבוכה וחוסר ביטחון. לא רק שזה יכול להיות קשה לניהול, אלא שזה גם יכול לקחת מהיופי הטבעי שלנו ולגרום לנו להרגיש פחות מהאני

תהליך המסת שומן
אסתטיקה ויופי
איך עובד תהליך המסת שומן?

תופעה ידועה, אצל אנשים רבים שעושים הרבה כושר ומורידים במשקל, היא בעיית קפלי השומן ומתיחת העור שמתרחשות לאחר הורדה משמעותית של משקל בצורה שאינה פרופורציונלית למתיחותו של העור שלנו. קפלי

ציוד קוסמטי
אסתטיקה ויופי
איך עושים איפור קבוע?

איפור קבוע הוא טיפול קוסמטי – רפואי אשר מטרתו לשקם את מראה הפנים ולהעניק לו חיות וצבעוניות. נשים הפונות לטיפול זה מגיעות בשל מספר סיבות – הרצון לאיפור תמידי, רצון

דוגמנית
אסתטיקה ויופי
5 דרכים לשיפור מראה השיער

השיער שלנו הוא כמו כתר לראשנו – ומי לא מעוניינת בשיער בעל מראה שופע ובריא? שיער שנראה טוב גורם לנו להרגיש טוב, ובכדי להשיג מראה שיער יפה נשים מוכנות להשקיע