כמה עולה מיטה מעץ

לאחרונה התחלתם להשתעמם מחדר השינה שלכם, והחלטתם שבא לכם קצת לגוון. החלפתם את השידות, קניתם טואלט חדש והמיטה היא הרהיט האחרון שעוד נשאר כמו שהוא היה, וגם אותו קצת בא לכם להחליף. כדי שתוכלו לבחור את המיטה הבאה שלכם בכיף, בואו נבין כמה עולה מיטה מעץ ואיפה אפשר לקנות אותה.

 

למה שנחליף מיטה?

אז יש מיטות שיכולות להחזיק מעמד לאורך שנים, אבל יש מיטות, בעיקר כאלו שקניתם בתחילת דרככם בתור סטודנטים או בתור זוג צעיר, שכן כדאי להחליף אחרי כמה שנים של שימוש. מיטות בהחלט יכולות להיות מוצר יקר, אבל אם מחפשים כמו שצריך ועושים סקר שוק אפשר בהחלט לגלות שמיטה מעץ יכולה להיות מוצר איכותי ביותר עם מחיר נוח לכל כיס.

 

כמה עולה מיטה מעץ?

מיטה מעץ יכולה לעמוד בתוך טווח יחסית רחב של מחירים. הכל תלוי באיזה גודל המיטה, באיזו חנות קונים את המיטה, מאיזה סוג עץ היא עשויה ועוד גורמים נוספים שעשויים להשפיע על המחיר. כך, למשל, מיטת ילדים מעץ תעלה 1,770 ש"ח בערך, מיטה מעץ בגודל של מיטה וחצי תעלה 1,600 ש"ח, מיטה מעץ זוגית יכולה להגיע למחירים של 1,990 ש"ח, 2,429 ש"ח, 2,940 ש"ח ועוד.

 

איפה קונים מיטה מעץ?

מיטה מעץ אפשר לקנות בהמון חנויות, אולם אם אתם כבר קונים מיטה – היינו ממליצים לבחור חנות שתהיה איכותית, מקצועית ושתציע מגוון רחב של מיטות במחירים נוחים. חברת בול עץ היא אחת החברות האלו שכדאי להכיר, ושמציעות בדיוק את המוצרים האלו.

חברת בול עץ, מלבד מיטה מעץ, מציעה גם רהיטים כמו ארונות, פינות אוכל, סלונים ומערכות ישיבה וחדרי שינה קומפלט במחירים מעולים ובאיכות בלתי מתפשרת. את היצע הרהיטים אתם מוזמנים לראות באתר החברה https://booletz.co.il שם גם תוכלו לבחון את המחירים ולקרוא עוד על מפרט הרהיטים.

 

מה עוד חשוב לדעת לפני שקונים מיטה מעץ?

לפני שתקנו מיטה מעץ כדאי שתבינו מה בדיוק הסגנון שאתם מחפשים, מה הגודל הרצוי, איזה עיצוב יתאים לעיצוב של חדר השינה שלכם וגם מה התקציב אותו אתם מוכנים להשקיע ברכישת המיטה. רק כשתגיעו עם תשובות ברורות לשאלות האלו, תוכלו לבחור את המיטה שתתאים לכם בדיוק.

 

יש כמה סוגים של עצים למיטה מעץ?

בהחלט כן. קיימים סוגי עץ איכותיים יותר ואיכותיים פחות, וגם סוג העץ ישפיע על מחיר המיטה ועל האיכות שלה.

 

ויש גם צבעים?

בהחלט! כל מיטה מעץ יכולה להגיע במגוון צבעים. תוכלו לבחור בצבע עץ טבעי – כהה או בהיר, ותוכלו גם לבחור צבעים כמו שחור או לבן שיקנו מראה קלאסי לחדר השינה שלכם, או צבעים צבעוניים שיעניקו דווקא חיות ורעננות לחדר השינה. הכי חשוב שבסופו של דבר תבחרו מיטה מעץ שמתאימה לצרכים שלכם ושתוכלו להנות ממנה.

חדר שינה

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם