מה עושים הסיבים התזונתיים?

אתם לא מרוצים ממשקל הגוף שלכם? מנסים להוריד כמה קילוגרמים או שפשוט לאחרונה הבריאות נראית לכם חשובה יותר? אם כך, הגיע הזמן שתתרגלו גם אתם לצרוך יותר סיבים תזונתיים, כי לא במקרה הם זוכים לשבחים רבים כל כך מצד המומחים.

מדד בטן

כל היתרונות של הסיבים התזונתיים

עד היום לא ממש שמתם לב איך נראה התפריט היומי שלכם ומה אתם אוכלים? תוהים מדוע הסיבים כל כך חשובים ואיך הם יכולים לשפר את הרגשתם? אם כך, כדאי שתדעו, קיימים לא מעט יתרונות לסיבים התזונתיים. לדוגמא: הם מונעים מחלות רבות ואף מסייעים לנו להפחית במשקל או לשמור על המשקל התקין שלנו. יש להם השפעה משמעותית ביותר על רמת הכולסטרול בגופנו, על רמת השומנים בדם וגם על הסוכר. בנוסף לכל אלה, סיבים תזונתיים הם גם בעלי תכונות רבות שנוגדות דלקות מסוים שונים והם גם יוצרים תחושה גדולה יותר של שובע.

האם גם במסעדות ניתן לאכול מזונות עשירים בסיבים?

התשובה היא כמובן כן, וזה נכון בין אם אתם מזמינים מקום במסעדת התרנגול הכחול דרך הקישור: https://thebluerooster.co.il ובין אם אתם הולכים לבלות בכל מסעדה אחרת. מה שכן, יש לבחור כמובן מתוך התפריט את המנות הכי בריאות שיש ואת המנות שכוללות כמה שיותר סיבים. מצד שני, חשוב לזכור שלכל אחד מאיתנו יש את הרגישויות שלו ואת הגבולות שלו, כך שלא מומלץ גם לצורך סיבים תזונתיים בכמויות גדולות מידי. באופן כללי, אם אתם רוצים להתחיל לאכול בריא יותר גם כשאתם יוצאים למסעדות, כדאי יהיה לבדוק מה כוללות המנות שאתם מזמינים, איזה מרכיבים יש בהן והאם הן יכולות להשתלב טוב עם הדיאטה שאתם מנסים לעשות. הגיע הזמן להבין: לא תמיד כשיוצאים לבלות ולאכול בחוץ זה אומר שצריך "לשבור" את הדיאטה, כי גם במסעדות הכי טובות שיש אנחנו יכולים למצוא היום מנות בריאות יותר.

האם יש מסעדות שהמנות בהן בריאות יותר מאחרות?

אם חשוב לכם לצרוך סיבים תזונתיים גם כשאתם אוכלים בחוץ ואם אתם רוצים, באופן כללי, לאכול בריא גם בחוץ, כדאי יהיה לבדוק באיזו מסעדה אתם מזמינים מקום. ממש כפי שלא כל עו"ד יידע לעזור לכם לטפל בנושא כמו פסילה מנהלית, כך גם לא בכל מסעדה התפריט יהיה מספיק בריא כמו שהייתם מצפים. דרך טובה שתעזור לכם להחליט באיזו מסעדה בריאה יותר אתם רוצים להזמין מקום, זה לבדוק למעשה את התפריט מראש. האם התפריט כולל מספיק מנות מגוונות? האם המנות כוללות גם שימוש בירקות? והאם המומחים בתחום ומבקרי המסעדות ממליצים לכם לפנות לאותה מסעדה שבה רציתם להזמין מקומות? חשוב לבדוק את כל הנתונים האלה ובצורה כזאת לבחור את המקום שבו באמת כדאי יהיה לצאת, לבלות ולאכול בריא.

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
דיאטה
תזונה
תזונה בריאה ע"פ הרפואה הסינית

רפואה סינית היא תחום עתיק, והעיסוק בו בן אלפי שנים. על אף הוותק הארוך שלו התחום השתמר במרוץ השנים, גם עם הגעתו למערב. אחד מעקרונות הבסיס של הרפואה הסינית הוא

עגלת קניות על רקע
תזונה
רשימת קניות לעל האש מוצלח ובריא

עונת הקיץ הגיעה אלינו במלוא העוצמה, עם שמיים כחולים, שמש חמימה, רוח נעימה בערבים והמון חופש לילדים. העונה הזו היא תמיד בשורה עבור מי שחובב את הפעילויות שמתאפשרות לביצוע רק

אבקת עוגיות
תזונה
כיצד קובעים איכות של חלבון?

מתאמנים רבים שוקלים האם לצרוך אבקת חלבון, וזאת בשל אי היכולת לקבוע האם אכן מדובר בחלבון איכותי או שמא חיקוי. כיצד אם כן ניתן להבטיח כי אתם רוכשים חלבון איכותי?

שייק חלבון - כמה צריך
בריאות טבעית
כמה חלבון צריך ביום?

חלבונים הם מרכיב תזונתי חשוב כפי שאתם כבר יודעים והם טובים ונכונים לעלייה במסת שריר. מתאמנים שמשלבים אכילת חלבונים חייבים לצרוך אותם בכמות מסוימת ובתזמון מתאים. איך? מתי? כמה? זה