עיוורון במהלך שירות צבאי – איך זה קורה ומה עושים

לא עלינו, עיוורון יכול להיגרם מתוך סיבות שונות ומגוונות. אם חלילה ראייתכם נפגעה כתוצאה מהשירות הצבאי, או בשירות כוחות הביטחון, דעו לכם שאתם זכאים כנראה לתבוע את המדינה. כיצד תעשו זאת? עורך דין משרד הביטחון יהיה איש המקצוע אליו תצטרכו לפנות. בואו נסביר.

אין ספק, ישנם סוגים שונים של שירות בצבא. בעוד שחלק מהחיילים חשופים לפגיעות ולנזקים בריאותיים, חלק אחר מהחיילים מוגדר ג'ובניקים ונמצא במשרד בעיקר. יחד עם זאת, פגיעות בראייה יכולות להיגרם גם לחיילים בשירות קרבי וגם לחיילים בשירות ג'ובניק. אם חלילה נגרמה לכם פגיעה בראייה במהלך שירותכם הצבאי, אנחנו רוצים להגיד לכם שיש סיכוי גבוה שאתם זכאים ל-100% נכות. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת בנושא, רגע לפני פגישת ייעוץ עם עו"ד משרד הביטחון:

 

כמה אחוזי נכות מגיעים לאנשים שראייתם נפגעה בצבא?

בכדי לדייק את זה ולהבין כמה אחוזי נכות בדיוק מגיעים לכם, יהיה עליכם להתחיל בהליכים המשפטיים והרפואיים הדרושים. אם אתם לקראת וועדה רפואית משרד הביטחון בקרוב, אתם וודאי מעט לחוצים, או אפילו חוששים מהתהליך.

ובכן, אנחנו רוצים להגיד לכם שאם אתם מסתייעים בעורך הדין הנכון עבור הנושא, אתם בהחלט יכולים להקל על עצמכם משמעותית. עורך דין מקצועי ובעל ניסיון יהיה מסוגל לנווט אתכם בתהליך המשפטי הזה באופן הפשוט ביותר, עד כמה שניתן שיהיה פשוט. כולל סיוע בתהליך של וועדה רפואית משרד הביטחון.

 

עד כמה מורכבים התיקים המשפטיים של תביעות נגד הצבא?

חשוב לזכור, בכל מקרה התיקים המשפטיים האלו של תביעות נגד הצבא בדרך כלל יהיו מורכבים. יחד עם זאת שתביעות משפטיות נגד הצבא הן בדרך כלל מורכבות, כמובן שהתהליך יהיה פשוט יותר אם מסתייעים בעורך דין מקצועי דיה.

ישנם לא מעט עורכי דין בישראל אשר עוסקים בתחומים אלו של תביעות נגד משרד הביטחון. מאחר שישנם לא עורכי דין בדינים אלו, תמיד יהיה חשוב קודם כל להיפגש לפגישת ייעוץ עם עו"ד. כמובן, יהיה צורך לקבוע את פגישת הייעוץ לפני שאתם מחליטים באם ברצונכם להסתייע בעורך דין כזה או אחר.

 

האם כדאי להיפגש לפגישת ייעוץ עם יותר מעורך דין אחד?

אם יש צורך, שבו אפילו ליותר מפגישת ייעוץ אחת עם עו"ד משרד הביטחון. נכון, פגישת ייעוץ עולה כסף ולא באמת יהיה כדאי לשבת עם עשרות עורכי דין. אבל אם תשבו עם שניים ותקבלו את הצעותיהם, אתם תדעו שלפחות ערכתם "סקר שוק" מסוים.

בכל מקרה, אם נגרם לכם עיוורון במהלך השירות הצבאי, אנחנו מפצירים בכם לקבל את הסיוע המשפטי לו אתם זקוקים. אם אתם צריכים עורך נכי צה"ל, הסתייעו באחד ואל תחשבו פעמיים. בסופו של יום, אף אחד לא יכול לתבוע את הזכויות שלכם חוץ ממכם! בהצלחה!

עיוורון

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
משתתפים בקורס החייאה
רפואה
2 יתרונות בולטים בביצוע קורסי החייאה

קורסי ההחייאה מחזיקים בחשיבות רבה להצלת חיים בכלל ולעולם הרפואה הדחופה בפרט. מדובר בקורס שנותן כלים רבים לאנשים הפשוטים ואת הידע החשוב של כיצד יש לתפעל אירועים שבהם יש סכנת

שינה לא טובה
רפואה
איך בודקים האם סובלים מהפרעת שינה?

כל אדם רוצה להיות כמה שיותר בריא השאלה היא איך ניתן להשיג זאת באמצעים רגילים מבלי לקרוע את עצמכם. אם כן יש הרבה דברים המשפיעים עלינו כמו למשל כמה ירקות

נעלי ספורט
רפואה
מה ההבדל בין מדרס רגיל למדרס אורטופדי?

 כולנו מודעים היטב לעובדה שהמטרה העיקרית של מדרסים היא למעשה לתת תמיכה נוספת לכף הרגל, מה שמסייע בתמיכה לעמוד השדרה ולגוף כולו. עם זאת, האם עצרתם פעם לחשוב מה ההבדל

תמונה של שיניים
רפואה
אילו דברים חשוב להכיר על בדיקת MRI

בדיקת MRI הפכה לאחר מאמצים רבים של משרד הבריאות לאחד מהכלים החשובים ביותר לאבחון רפואי בארץ. מדובר בבדיקה אשר אינה עושה שימוש בקרינה מייננת, אלא פשוט במגנטים רבי עוצמה. למרות

בובה הדגמה
רפואה
3 יתרונות בקורס עזרה ראשונה מתוקשב

אתם חושבים לעשות קורס עזרה ראשונה ולא לגמרי ברור לכם מה הדרך הנכונה לעשות קורס כזה? היה נדמה לכם, עד לא מזמן, שאתם חייבים לצאת מהבית ולהגיע למרכזים שונים כדי