עיצוב גבות – הטרנדים החמים

כל בחורה יודעת שגבות הן המסגרת של הפנים. גבות משקפות את הרגש האותנטי ביותר, בין אם כשהן מתרוממות בהפתעה או מתכווצות בכעס.

לצורתן של הגבות ישנה השפעה רבה על מבנה הפנים, ועיצובן יכול לשפר את מבנה הפנים כולו. מסיבה זו, נשים רבות בוחרות לעצב את הגבות באופן מקצועי.

עיצוב גבות הוא עולם רחב וכולל מספר טכניקות

לפני שתעצבו את הגבות שלכן, חשוב מאוד להבין מה המראה שאתן רוצות להשיג, ובאיזו טכניקת עיצוב אתן מעדיפות להשתמש. בכתבה זו נעבור על הדגשים החשובים בשתי הטכניקות הנפוצות כיום לעיצוב גבות: מיקרובליידינג ועיצוב גבות באמצעות פינצטה.

 

מיקרובליידינג – ציור גבות עם מראה טבעי

אחת השיטות הנפוצות כיום לעיצוב גבות היא מיקרובליידינג. זוהי טכניקה לציור שערות גבה באופן ידני. ההליך מזכיר מעט קעקוע: לעור מוחדר פיגמנט באמצעות להב לא חשמלי המבצע חיתוכים דקיקים בדיוק רב שיוצרים מראה של שערות גבה טבעיות. בשונה מקעקוע, תשמחו לדעת שניתן להשתמש בחומר מאלחש שממזער את הכאב למינימום. הבדל נוסף בין מיקרובליידינג לקעקוע הוא שבקעקוע הפיגמנט מוחדר מתחת לעור, מה שבעצם הופך את הקעקוע לקבוע. עם זאת, במיקרובליידינג הפיגמנט מוחדר לחלק העילי של העור, כך שהפיגמנט דוהה עם הזמן ולמעשה הטיפול מחזיק פרק זמן של מספר חודשים עד מספר שנים.

אם את בוחרת במיקרובליידינג, מומלץ להשקיע מחשבה רבה על בחירת המטפל שכן מדובר בסופו של דבר בהליך חודרני ובאופן כללי בהוצאה כספית די משמעותית. חשוב מאוד להקפיד על היגיינה גבוהה, ולהקפיד שהטיפול נעשה בכלים חד-פעמיים, ובמידה ונעשה שימוש בכלי רב-פעמי, לוודא שהכלי עשוי ממתכת שאינה מחלידה ולא כולל חלקים מפלסטיק.

 

עיצוב גבות עם פינצטה

במידה ואת מחליטה לעצב את הגבות בעצמך, חשוב מאוד לבחור פינצטה מתאימה. הפינצטה האופטימאלית משתנה לפי הצורך: למריטה מדויקת מומלץ לבחור בפינצטה ישרה וחדה, ולמריטת שערות קטנות ופגומות כדאי להשתמש בפינצטה עם זווית חדה בצורת משולש. חשוב מאוד להקפיד לא להפיל את הפינצטה על הרצפה, שכן היא מתעקמת בקלות וכך היא יוצאת מכלל שימוש.

אם את מעוניינת להפוך את הגבות לדקות יותר, חשוב מאוד לא למרוט את הגבות יותר מדי: ישנו גבול צר בין גבות דקות לגבות דקות מדי. במקרה ומרטת את הגבות יתר על המידה זה לא נורא, תוכלי להשתמש בעיפרון או צללית כהה כדי לעבות את הגבות עד שיצמחו מחדש.

לעומת זאת, אם את מעוניינת דווקא במראה של גבות עבות יותר על ידי מילוי הגבות, חשוב מאוד להשתמש בעיפרון או צללית המיועדים לגבות בלבד, ולהתאים את הצבע לגוון הטבעי של הגבות.

 

איפה אפשר ללמוד עיצוב גבות?

בית הספר למקצועות יופי ירין שחף מציע קורס עיצוב גבות מאסטר. הקורס כולל רקע על עיצוב גבות, וכן מלמד טכניקות מיקרובליידינג ועיצוב גבות באמצעות מריטת שיער. הקורס משלב בין תיאוריה לבין התנסות מעשית על מודליסטיות, ומועבר על ידי המורים הטובים בתחומם מעולם האיפור והעיצוב. בסיום הקורס תקבלו תעודת התמחות שתאפשר לכם להשתלב בהצלחה באחד התחומים הפופולאריים בעולם היופי.

 

פנים של אישה

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
למי תתאים השתלת שיער
אסתטיקה ויופי
למי תתאים השתלת שיער?

מספר הגולשים ששולחים למערכת שלנו תמונות עם קרקפת חשופה עולה מידי יום. שכן, העלינו לאחרונה מדריך לרשת שגרם לרבים להתעניין בנוגע להתאמה שלהם לביצוע השתלת שיער. לצערנו, לא נוכל להגיב

תרופות טבעיות ויעילות לאקנה
אסתטיקה ויופי
תרופות טבעיות ויעילות לאקנה

אקנה היא תופעה נפוצה המושפעת מגיל, תנודות הורמונליות, גנטיקה וגורמים סביבתיים, והיא עשויה לגרום לתסכול ולחוסר ביטחון. קיימים טיפולים רבים לאקנה, אבל אנשים רבים מעדיפים להשתמש בתרופות טבעיות, אשר שומרות

מסכות לשיער
אסתטיקה ויופי
לתקן את הנזק – 8 שיטות לשיקום השיער

שיער פגום יכול להיות מקור עצום לתסכול, מבוכה וחוסר ביטחון. לא רק שזה יכול להיות קשה לניהול, אלא שזה גם יכול לקחת מהיופי הטבעי שלנו ולגרום לנו להרגיש פחות מהאני

תהליך המסת שומן
אסתטיקה ויופי
איך עובד תהליך המסת שומן?

תופעה ידועה, אצל אנשים רבים שעושים הרבה כושר ומורידים במשקל, היא בעיית קפלי השומן ומתיחת העור שמתרחשות לאחר הורדה משמעותית של משקל בצורה שאינה פרופורציונלית למתיחותו של העור שלנו. קפלי

ציוד קוסמטי
אסתטיקה ויופי
איך עושים איפור קבוע?

איפור קבוע הוא טיפול קוסמטי – רפואי אשר מטרתו לשקם את מראה הפנים ולהעניק לו חיות וצבעוניות. נשים הפונות לטיפול זה מגיעות בשל מספר סיבות – הרצון לאיפור תמידי, רצון

דוגמנית
אסתטיקה ויופי
5 דרכים לשיפור מראה השיער

השיער שלנו הוא כמו כתר לראשנו – ומי לא מעוניינת בשיער בעל מראה שופע ובריא? שיער שנראה טוב גורם לנו להרגיש טוב, ובכדי להשיג מראה שיער יפה נשים מוכנות להשקיע