רשימת קניות לעל האש מוצלח ובריא

עונת הקיץ הגיעה אלינו במלוא העוצמה, עם שמיים כחולים, שמש חמימה, רוח נעימה בערבים והמון חופש לילדים.

העונה הזו היא תמיד בשורה עבור מי שחובב את הפעילויות שמתאפשרות לביצוע רק בקיץ – שהות בחוף הים, טבילה במי בריכה נהדרים וכמובן – על האש עם כל החברים הטובים במזג האוויר המושלם של הקיץ.

כדי לארח כמו שצריך תצטרכו להכין רשימת קניות לעל האש מוצלח, ואנחנו כאן בשביל לעזור לכם לבחור את המוצרים שלכם בצורה הטובה ביותר כדי שיהיה לכם גם טעים ולא פחות חשוב – גם בריא. אז מוכנים? קדימה, בואו נתחיל לנפנף!

 

אין עשן בלי אש – ואין על האש בלי סטייקים טובים!

הישראלים הכי אוהבים ארוחות על האש שמגבשות את כולם, מתנהלות לצד מוזיקה טובה ומביאות איתן אוכל מעולה שישביע את כולם לפחות לכמה שעות הקרובות. העל האש שלכם יכול להיות מעולה, אבל רשימת קניות לעל האש מוצלח באמת לא יכולה שלא להכיל סטייקים מעולים!

הצטיידו במגוון סוגי הסטייקים, כך שכל אורח יוכל לבחור את הנתח שמתאים לו: עם שומן, בלי שומן, דק יותר, עבה יותר, עשוי יותר או עשוי פחות. שימו דגש בעיקר על הסטייקים המוכרים יותר כמו אנטריקוט, סינטה או פילה, ותאמינו לנו – האורחים שלכם בדרך ללקק את האצבעות!

בדגש הבריא, מומלץ לבחור קצבייה טובה שבה אתם בוטחים באיכות הבשר. אל תתפשרו כאן.

 

רשימת קניות לעל האש מוצלח

על האש מוצלח טומן בחובו סוד שלא הרבה יודעים: סוד הסלטים.

כמה שלא תשקיעו בבשר, בסופו של דבר כל אחד מאיתנו רוצה משהו מרענן בפה כמו סלט כרוב טרי – סגול או לבן, סלט ירקות בריא, צ'ימיצ'ורי עסיסי וכמובן החומוס והטחינה המסורתיים. אל תקלו ראש בעניין הזה ובחרו סלטים טעימים ומובחרים, ואם בא לכם להכין אותם בעבודת יד – זה בכלל יהיה מדהים.

ומה היתרון הנוסף של הסלט? בריאות רבותיי בריאות! סלטים יעזרו לנו לעכל את הארוחה בצורה טובה יותר.

 

ומה עם איזו פחמימה?

כולנו אוהבים פחמימות – מטוגנות, אפויות, צלויות – זה בגלל לא משנה, העיקר שיהיו פחמימות.

על האש מוצלח באמת חייב לכלול גם פחמימות – צ'יפס קריספי, בטטה רכב שיוצאת ישר מהאש, תפוחי אדמה בתנור עם תיבול מיוחד ובואו לא נשכח את הפיתות החמות והטריות. בסופו של דבר מדובר כאן על ארוחה שלמה, ואם היא לא מכילה את כל החלקים החשובים שלה – תשכחו מעל האש מוצלח כמו שחלמתם עליו.

ואיך שומרים על זה בריא? מכינים את הצ'יפס בעצמכם, ואולי מחליטים שהפעם תלכו על צ'יפס אפוי ולא מטוגן.

 

ואחרון חביב – הכל מתחיל במנגל עצמו

עם כל הכבוד לרשימת קניות שתעשו, בסופו של דבר יש כאן גורם אחד עיקרי שיכול לדאוג לכך שתצליחו או שתיכשלו במשימת האירוח שלכם, והגורם הזה הוא המנגל שלכם. לכן, כדאי לכם להכיר את המותג האדיר weber – כי מדובר כאן על תותח אמיתי שמשנה את חוקי המשחק בכל הנוגע לעל האש.

מוזמנים לקרוא עוד על גרילי גז מבית "גריל" לגריל גז יש יתרון משמעותי נוסף והוא הבריאות. אין שימוש בפחמים ובמדליקים שמזהמים את האוכל שלנו.

המותג weber משווק מגוון מנגלים כמו גריל גז, גריל פחמים, מעשנות ומוצרים משלימים נוספים, שהופכים את חווית העל האש שלכם ליוצאת דופן עם בשר מושלם, ירקות פריכים ותוצאות מושלמות. תהנו ובתאבון!

 

בשר עסיסי על האש

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
דיאטה
תזונה
תזונה בריאה ע"פ הרפואה הסינית

רפואה סינית היא תחום עתיק, והעיסוק בו בן אלפי שנים. על אף הוותק הארוך שלו התחום השתמר במרוץ השנים, גם עם הגעתו למערב. אחד מעקרונות הבסיס של הרפואה הסינית הוא

תזונה נכונה
תזונה
מה עושים הסיבים התזונתיים?

אתם לא מרוצים ממשקל הגוף שלכם? מנסים להוריד כמה קילוגרמים או שפשוט לאחרונה הבריאות נראית לכם חשובה יותר? אם כך, הגיע הזמן שתתרגלו גם אתם לצרוך יותר סיבים תזונתיים, כי

אבקת עוגיות
תזונה
כיצד קובעים איכות של חלבון?

מתאמנים רבים שוקלים האם לצרוך אבקת חלבון, וזאת בשל אי היכולת לקבוע האם אכן מדובר בחלבון איכותי או שמא חיקוי. כיצד אם כן ניתן להבטיח כי אתם רוכשים חלבון איכותי?

שייק חלבון - כמה צריך
בריאות טבעית
כמה חלבון צריך ביום?

חלבונים הם מרכיב תזונתי חשוב כפי שאתם כבר יודעים והם טובים ונכונים לעלייה במסת שריר. מתאמנים שמשלבים אכילת חלבונים חייבים לצרוך אותם בכמות מסוימת ובתזמון מתאים. איך? מתי? כמה? זה