איך עובד תהליך המסת שומן?

תופעה ידועה, אצל אנשים רבים שעושים הרבה כושר ומורידים במשקל, היא בעיית קפלי השומן ומתיחת העור שמתרחשות לאחר הורדה משמעותית של משקל בצורה שאינה פרופורציונלית למתיחותו של העור שלנו. קפלי העור והשומן הרב שמצטברים במקומות לא אסתטיים בגוף, הם מטרד שניתן להיפטר ממנו בצורות שונות.

חשוב לציין כי לעיתים השומן והקלפי העור, מצטברים אצל אנשים כתוצאה מתהליכים פיזיולוגיים אחרים, דוגמת זקנה, שינוי תזונתי, הריון, ובעקבות ניתוחים מסוימים.

 

הטיפול המתבקש

בעת המודרנית, עם פיתוחו של עולם הטכנולוגיה והמכשור הרפואי, קיימת פרוצדורה שכיחה הנקראת "המסת שומן". המסה כזו היא הליך לא מורכב, שלאחר התהליך קפלי השומן וההצטברות שלו במקומות לא נעימים אסטטית, נעלמים כלא היו.

תהליך המסת שומן

הפחד מהטיפול

אך, נשים  רבות נרתעות כאשר הן שומעות את המילה "המסה", שמתפרשת אצלן בתת מודע כתהליך מסוכן שיכול חס וחלילה לפגוע להן בגוף. כתוצאה מכך, הן נמנעות לבצע את ההליך הנ"ל וממשיכות להסתכל בגוף שלהן במראה בחוסר נוחות ושביעות רצון.

בדיוק לשם כך, אנחנו רוצים להציג בפניכם את בצורה פשוטה ובהירה את הטכנולוגיה עליה עובד התהליך, ולאחר ההסבר נמליץ על רופאה מתאימה ובעלת ניסיון בתחום, אצלה תוכלו לעבור את הפרוצדורה ללא חשש.

 

טכנולוגיית הטיפול

הטיפול, מתבצע בעיקר במרפאות בארץ דרך שני מכשירים שמצבעים את אותן הפונקציות בגוף המטופל. המכשירים הם  Accent Primeמבית Alma ו- INMODE, פיתוח ישראלי חדשני. רב הטיפולים נעשים בהרדמה מקומית קלה ואורכם הוא לא רב, כשלושים דקות כל סשן של טיפול. נעבור לטכנולוגית הטיפול.

 

ההמסה

המסת השומן מתבצעת באמצעות גלי רדיו, בדומה למכשיר האולטרסאונד שכולנו מכירים, לו כמובן אין שום השפעה בריאותית ופיזיולוגית על הגוף כאשר הוא מופעל בצורה הנכונה. גלי הרדיו מכוונים בתדר כזה, בו הם מחממים את תאי השומן שיש לנו מתחת לאפיתל העור. כך, לאט לאט תאי השומן מתים, נמסים ומופרשים מהגוף שלנו.

תהליך המסת שומן

המיצוק

במקביל, בשכבת האפידרמיס העמוק, יש לנו סיבי קולגן. סיבי קולגן אלו בעלי מגוון משמעויות פיזיולוגיות, אך בנוגע לעולם האסתטיקה, ידוע כי סיבי קלוגן רבים בגוף, גורמים למיצוק של העור ולנראות חטובה יותר. לכן, במקביל להמסת השומן, המכשירים הנ"ל מעוררים ביטוי רב יותר והיווצרות של סיבי קלוגן רבים תחת שכבת העור החיצונית. כך, המכשיר משפר את המראה החטוב שלנו תוך ההמסה של תאי השומן.

 

רפואה מומלצת

אכן, התהליך לא מורכב ולא אמור להיות בעל השלכות פיזיות קשות על המטופלים למעט תופעות לוואי קלות ביותר שנעלמות מהר מאוד. אך, אין ספק כי לרופא המבצע את הטיפול תפקיד חשוב בהצלחתו המקצועית והאסתטית. לכן, נמליץ לכן על ד"ר לריסה ברק אליה תוכלו לקבוע תור בקישור הבא: https://www.dr-barak.co.il.

 

לסיכום

כעת, הרשמו בקלות ובבטחה לטיפול המסת השומן.

תהליך המסת שומן

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
למי תתאים השתלת שיער
אסתטיקה ויופי
למי תתאים השתלת שיער?

מספר הגולשים ששולחים למערכת שלנו תמונות עם קרקפת חשופה עולה מידי יום. שכן, העלינו לאחרונה מדריך לרשת שגרם לרבים להתעניין בנוגע להתאמה שלהם לביצוע השתלת שיער. לצערנו, לא נוכל להגיב

תרופות טבעיות ויעילות לאקנה
אסתטיקה ויופי
תרופות טבעיות ויעילות לאקנה

אקנה היא תופעה נפוצה המושפעת מגיל, תנודות הורמונליות, גנטיקה וגורמים סביבתיים, והיא עשויה לגרום לתסכול ולחוסר ביטחון. קיימים טיפולים רבים לאקנה, אבל אנשים רבים מעדיפים להשתמש בתרופות טבעיות, אשר שומרות

מסכות לשיער
אסתטיקה ויופי
לתקן את הנזק – 8 שיטות לשיקום השיער

שיער פגום יכול להיות מקור עצום לתסכול, מבוכה וחוסר ביטחון. לא רק שזה יכול להיות קשה לניהול, אלא שזה גם יכול לקחת מהיופי הטבעי שלנו ולגרום לנו להרגיש פחות מהאני

ציוד קוסמטי
אסתטיקה ויופי
איך עושים איפור קבוע?

איפור קבוע הוא טיפול קוסמטי – רפואי אשר מטרתו לשקם את מראה הפנים ולהעניק לו חיות וצבעוניות. נשים הפונות לטיפול זה מגיעות בשל מספר סיבות – הרצון לאיפור תמידי, רצון

דוגמנית
אסתטיקה ויופי
5 דרכים לשיפור מראה השיער

השיער שלנו הוא כמו כתר לראשנו – ומי לא מעוניינת בשיער בעל מראה שופע ובריא? שיער שנראה טוב גורם לנו להרגיש טוב, ובכדי להשיג מראה שיער יפה נשים מוכנות להשקיע

קוסמטיקה
אסתטיקה ויופי
5 טיפים לשמירה על היופי שלך

יופי הוא לא דבר שבא ברגל, במיוחד כשזה מגיע ללשמור עליו לאורך זמן רב. הרבה בנות לא מודעות לכמה כללים חשובים ובסיסיים שיעזרו להן לשמור על יופי צעיר ורענן לאורך